donderdag 16 mei 2013

Welkom in groep 1/2

Welkom in groep 1/2 van juf Coby en juf Jolanda


Wij werken over het thema “ Kunst “.


We hebben het volgende liedje geleerd:
“ Drie kunstenaars “
Drie kunstenaars die gingen naar ‘t museum.
Drie kunstenaars die gingen naar ‘t museum,
van je rom bom rommerdebom,
die gingen naar t museum, rom bom.

Eén kunstenaar nam daar zijn schildersezel.
Eén kunstenaar nam daar zijn schildersezel,
van je rom bom rommerdebom,
nam daar zijn schildersezel, rom bom.

Zeg, kunstenaar, wat ga jij voor mij maken.
Zeg kunstenaar, wat ga jij voor mij maken,
van je rom bom rommerdebom,
wat ga jij voor me maken, rom bom.

Ik maak voor jou, het mooiste schilderijtje.
Ik maak voor jou, het mooiste schilderijtje,
van je rom bom rommerdebom,
het mooiste schilderijtje, rom bom.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen